biuro@wakacjeok.pl  |   600 778 446 i 507 118 142  |   Skype: wakacjeok  |   GG: 13853788
Wakacje OK

faq

1. JAK ZAREZERWOWAĆ WYBRANĄ OFERTĘ?
Przez proces założenia rezerwacji poprowadzi Państwa zakładka „JAK ZAREZERWOWAĆ OFERTĘ”

2. ZŁOŻYŁEM REZERWACJE, CO SIĘ DZIEJE DALEJ?
Rezerwacja w systemie jest rezerwacją wstępną, nie ona niezobowiązująca, wygasa w ciągu 7 dni jeżeli nie zostanie potwierdzona. Zmiana rezerwacji na potwierdzoną odbywa się dopiero po wpłaceniu zaliczki lub całkowitej kwoty (w zależności od tego kiedy oferta została dokonana)

3. ILE WYNOSI ZALICZKA
Kwota zaliczki wynika z warunków uczestnictwa i jest podana zawsze na umowie (wstępnej i potwierdzonej) w dolnej części.

4. DO KIEDY NALEŻY DOKONAĆ PŁATNOŚCI
Wszystkie informacje odnośnie płatności (kwoty, terminy wpłat oraz numer konta bankowego) są podane w dolnej części umowy. W tytule przelewu prosimy wpisywać numer rezerwacji oraz dane uczestnika.

5. CZY WYSTARCZY PODPIS JEDNEJ OSOBY NA REZERWACJI?
Na umowie wystarczy podpis pierwszej osoby z rezerwacji. Pierwsza osoba z rezerwacji jest także osobą kontaktową. Do tej osoby przesyłana jest umowa i wszystkie informacje dotyczące rezerwacji.

6. JAKIE DOKUMENTY NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ NA WYJAZD
Do autokaru należy zabrać przede wszystkim ważny dokument potwierdzający tożsamość i uprawniający do przekroczenia granic. Należy także zabrać umowę zgłoszenie.

7. W JAKI SPOSÓB PRZYDZIELANE SĄ MIEJSCA W AUTOKARZE
Miejsca w autokarze przydzielane są przez pracownika biura na około tydzień przed wyjazdem. Miejsca przydzielane są na podstawie kolejności zgłoszeń. Przydzielając miejsca staramy się uwzględniać dodatkowe prośby Klientów. Wszystkie prośby dotyczące miejsca należy zgłaszać przy zakładaniu rezerwacji.

8. CO W PRZYPADKU GDY SPÓŹNIMY SIĘ NA WYJAZD
Na miejscu zbiórki należy pojawić się na minimum pół godziny przed planowaną godziną wyjazdu. W przypadku gdy Klient nie stawi się na miejscu zbiórki na daną godzinę wyjazdu pracownik biura kontaktuje się z Klientem na podany w umowie numer. Brak możliwości kontaktu równoznaczny jest z nie pojawieniem się na miejscu zbiórki. Kierowca nie jest zobowiązany na oczekiwanie na spóźnionego Klienta.

9. JAK OTRZYMAĆ FAKTURĘ?
Chęć otrzymania faktury oraz wszystkie dane dotyczące jej wystawienia należy przesłać na adres mailowy: biuro@wakacjeOK.pl. Faktury wystawiane są po zakończonej imprezie. Wystawiane faktury są fakturami Vat-marża.

10. CZY POTRZEBNE SĄ WSZYSTKIE DANE NA UMOWIE?
Wszystkie dane w formularzu rezerwacyjnym należy uzupełnić. Dane te są niezbędne do dalszego procesu realizacji imprezy.